torsdag 1 februari 2018

En pärms förvandling

Hej,
Det här grå regnig väder ger mig goda anledning att stanna inomhus och med gott samvete scrappa av hjärtats lust. Köpte en grå, lite tråkig pärm. Valde den just med tanken att jag kan göra om den till mitt eget tyckande.
 
 
Mönsterpapper med damen hade jag sparat ett bra tag och nu passade det jätte bra för min pärm. Annars har jag använt papper från Maja Design och Graphic 45 "A portrait of a lady Collection". Älskar den här papperskollektionen. Den har så vackra bilder. Älskar Graphic 45s papper.
 
 
Inne i pärmen har jag valt Pion Designs papper. De små färgbilderna köpte jag för ett par år sedan.
 
 
Baksidan ser ut så här. Bilder med bilar är också från Pion Design. Bilden i mitten är från Heartfelt Creations "Coffee talk Collection".
 
 
Det var allt för den här gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar