tisdag 27 december 2016

Julgrupp med frostig bär

God fortsättning! Hoppas att ni har haft en skön och härlig julfirande. Själv har vi tagit det lugnt. Ätit gott och barnen fick göra en julklappsjakt och fick lite motion efter all julmat. Mycket skratt. I år fick jag för mig att jag vill göra egna julgrupper. Förra året gjorde jag egna kransar.
 
 
 
Så här ser min egen julgrupp ut. Några ljus, lite gröna mossa, kottar, bär.
 
 
De frostiga bär är från Scrap Magic. Lilla älgen är köpt från Nellie.
 
 
De små kottar och svamp är köpt från Maxi. De stora vita kottar köpte jag i Kiel.
 
 
De röda ljusen är från Pap Star och de är bra eftersom de rinner inte utanpå. Jag blev väldigt nöjd med den här julgruppen och att jag valde röda och inte vita ljus. När det är mörkt och ljusen är tänd så blev det väldigt mysigt och stämningsfullt. Gjorde faktiskt en till men hann inte ta kort på den. Det var en gå-bort-present. Mottagare blev i alla fall väldigt glad.
 
Tack för att du tittar in här. Nu önskar jag er Ett Gott Scrap år 2017!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar