lördag 3 december 2016

Coffee talk och Café Parisian

God lördagsmorgon!
Igår har jag "jobbat" på min verkstand:) Har länge tänkt att göra en present ask med de vackra papper från Heratfelt Creations. Igår fick jag också hem de vackra papperskollektion från Graphic 45. Tillfället var bara perfekt. Tack till Kristinas scrapbooking för snabb leverans.
 
 
Så här ser presentasken ut. Här har jag använt främst "Coffee talk Collection" från Heartfelt Creations. De små muffinsar, självhäftande band och skedet är papper och dekoration från Scrap Magic.
 
 
Här var det papper från både Heartfelt Creations och Graphic 45.
 
 
Papperskollektionen från Graphic 45 heter "Café Parisian"
 
 
 
 
På locket har jag dekorerat med blommor, bär från Scrap Magic.
 
 
Ni har säkert gissat att det dölja sig ett paket kaffe i asken.
 
 
Ett choklad kort gjorde jag också.
 
 
Chocklad och kaffe passar bra ihop.
 
 
Den lilla grodan är klippt från en annan papperskollektion från Heratfelt Creation. Den heter Winking Frog Collection. Finns att beställa hos Kristinas Scrapbooking.
 
 
Baksidan.
 
 
Tillsammans med ett stämplad ljus och en kaffemugg tycker jag blir en fint julklapp till någon.
 
Vet inte om jag hinner fler inlägg innan jul så passar på att
önska er alla
 
En riktig God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar