fredag 1 juli 2016

Faith notebook

Hej!
Jag köpte hem lite för skojs skull ett set papper med kristna motiv och en stencil från Kristinas Scrapbooking. (Jag köpte några saker till. he he) Fick hem dem igår och kände mig inspirerad. Med tanken på det är sommar och det är många konferenser och ungdomsläger som pågår i vårt långa land så klädde jag om en noteringsbok.
 
 
Den här noteringsbok var helt svart och det kan ni ju se på kanten till vänster. Jag blandade olika papperskollektioner här. Bakgrundspapper var från "Devoted Faith Kit" som jag köpte från Kristinas Scrapbooking. Sedan har jag använt papper från Heartfelt Creations och Graphic 45. Textstämpeln är från Vilda Stamps. Ankaren är dies från Heartfelt Creations och trägrenar är också en dies. 3D klistermärker från Scrap Magic.
 
 
Insidan är papper från Devoted Faith Kit.
 
 
Här har jag använt stencilen jag köpte. Vet inte om det syns. Jag har använt guldig chalkfärg till korset. En vit till duvan och två olika grön färg till bladet.
 
 
I kitet finns det 2 blad med klistermärker och 2 blad med olika bibeltexter. Här ser ni några av dem. Har även använt en tag från Graphic 45.
 
Jag blev helt nöjd med boken och noteringsböcker kan man bara inte ha för många av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar