måndag 23 mars 2015

Födelsedagskort till en god vän

En god vän till min man och mig fyllde år i söndags och jag gjorde det här kortet till honom.
 
 
Jag har använt ett papper från Graphic 45s "By the sea kollektion". Brevbärare är från ett stämpelset. Kom tyvärr inte ihåg var jag köpte det.
 
 
Mönsterpapper är från Scrap Magic. Stämpeln med mannen kom jag inte heller ihåg varifrån jag har fått det ifrån. De små trä cyklar och bilar är från Prima, tror jag. Köpte från  Cili in Papers.
 
 
Mönsterpapper här är också det från Scrap Magic. Husvagn är en stämpel från Vilda Stamps.
 
 
Baksidan då. Stämpel med mitt namn är beställd från Skogstokig. Det var allt för idag. Kortet blev väldigt uppskattad av vännen. Han förstod tanken bakom och vilken tid som lagds i skapande av kortet. Då blev jag ju väldigt glad. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar