måndag 30 mars 2015

En härlig scrapträff

Hej !
Idag tänker jag visa några saker jag gjorde under helgens scrapträff hos min syster.
 
 
 
Först ut var den här inköpslistan. Jag har använt fina papper från en serie. (Tyvärr vet jag inte vad serien heter:( ) Den här inköpslistan ska jag ha på kylskåpsdörren och är en liten överraskning till min man. Använde också de vackra papper från Graphic 45 "Home Sweet Home kollektionen".
 
 
Har svårt att hålla mig från vackra papper så jag köpte med mig några.
 
 
Mera vackra papper! Med några av de papper klädde jag om en notebook. Pärmen på noteboken var mörkgrön. Inte alls min färg. Så här blev det precis som jag vill ha det. Det var allt för idag.
De vackra mönsterpapper och charms hitta ni på http://scrapmagic.selloshop.se eller på Tradera.se sök då på scrapmagic.
 
Önskar er en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar