tisdag 9 september 2014

Resväskor, söta resväskor

Hej igen,
Jag vet att det inte var länge sedan jag gjorde ett inlägg här. Vi håller på att tilläggsisolera så kl 06:50 började snickarna bankar, borrar och sågar... sömn? Vad är det? Eftersom jag inte kunde sova var det lika bra att gå upp och göra något.
 
 
För en vecka sedan såg jag på Graphic 45s blogg en inlägg med resväskor. Alltså en av deras DT visade en helt grupp med jätte fina resväskor gjort av papper. Jag blev helt tagen och med de här söta papper Baby Boy och Baby Girl kunde jag bara inte låta bli att försöka. Här ser ni några jag gjort.
 
 
Jag har använt en något tjockare cardstock som stommen och sedan klädd hela lådan med papper Baby Boy. Jag har inte skrivit något på tagen. Tänkte vänta tills jag vet vem som ska ha den. Man kan ju skriva namn på det eller någon annan hälsning beroende på om man ge den till födelsedag, dop eller grattis till en nyfödd.
 
 
Inne i väskan har jag använt två klistermärker som finns med i pappersserien.
 
 
Som ett exempel har jag lagd in ett par baby sockar och en napp.
 
 
Baksidan på väskan.
 
 
Framsidan på väskorna.
 
 
När jag gjorde baby väskan så tänkte jag på alla mammor som är hemma med sina bebisar. Även hon behöver ju sköta om sig.
 
 
Varför inte överraskar henne då också med en present? Kanske en läpp gloss? Vill ni så kan ni köpa både väska och läpp gloss av mig. Baby Boy resväska kostar 55 kr utan innehåll (napp och babysockar). Lilla väska kostar 30 kr (utan läpp gloss). Är ni intresserad så skickar bara en mail till mig så kan ni få allt information ni behöver samt ev. frågor. Min mail adress hitta ni på höger sidan längre upp.
 
Vill ni se fler bilder på resväskorna kan ni klicka till Scrap Magic och vill ni köpa de söta papper och dekorationer så klicka här. Hoppas att ni känna er inspirerad att scrappa eller att ge bort present på ett annorlunda sätt. Tack för att ni titta in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar