måndag 8 september 2014

Mini baby album

Hejsan, hejsan, idag handlar det bara om baby. Jag fick ju en hel del vackra papper från min syster och jag har gjort 3 mini album.
 
 
 
Papper jag har använt heter Baby boy och Baby girl. Här ser ni ryggen på albumen. Lite miss tyckte jag var den stora bokstaven S. Borde kanske har använt en i samma storlek som de andra två. Men, men,
 
 
Första album är till min son.
 
 
Det blev en liten dragspels album. 9 sidor blev det här. Här ser ni de små roliga knappar som passar så bra som dekoration.
 
 
Album nr 2 är till min dotter nr 1.
 
 
Samma stil men nu är det papper Baby Girl som jag använt här.
 
 
Album nr 3 är till dotter nr 2. På omslaget har jag använt klistermärker som finns med i pappersserien. Här är det en barnvagn som ni ser. Jag klistrad det på ett tjockare papper och sedan klippt ut.
 
 
Här har jag använt en stämpel från Vilda Stamps. I varje album har jag också gjort fickor så jag kan lägga i ett tag där jag kan skriva något om foton. Alla tre album handlar om det första året i mina barns liv. Tyckte det var en fin tanken. Hoppas att de tycker om det och att ni fick lite inspiration.
Material hittar ni hos Scrap Magic.
 
Tack att ni titta in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar