lördag 14 januari 2017

Kärleks album

Hej och god fortsättning! Årets första album är ett mini album. Det är 13,5x13.
 

Det är ett album om kärlek. Alla hjärtans dag är ju bara en månad bort. Här är framsidan. Jag har använt papperskollektioner från Heartfelt Creations, Graphic 45 och blandade mönsterpapper från Scrap Magic. Charms är från Scrap Magic. 



Ena sidrygg.
 
 
Den här sidan handlar mest om kärlek inom familj.
 
 
Happiness is homemade. Älskar Graphic 45s papper. Här är det "Home Sweet home" och "Cafe Parisan" som ni ser här.
 
 
Här handlar det om resor och att upptäcka världen med den man älska. :) Papper från Heartfelt Creations "Winking Frog" och Graphic 45s "City Scapes".
 
 
Här är det vänskap. Vänskap och fika hör ihop eller vad tycker ni?
 
 
Antecknings block är bra och ha. Skriva upp vilka café man har varit. När ska man träffas nästa gång mm. Heartfelt Creations "Coffee Talk" är en av mina favorit papperskollektion.
 
 
Den andra sidrygg.
 
 
Håll ihop albumet gör jag med ett band. Det blev ett vackert album och jag älskar de där charms som jag fick av min syster. Dessa hittar ni här.
 
Tack att ni tittar in. Vill ni se fler bilder från albumet kan ni klicka till Scrap Magic.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar