tisdag 17 maj 2016

Sjöng om studentens....

Hejsan, hejsan, det var ett bra tag sedan jag gjorde inlägg här. Tiden går och liten blir stor. I år tar min yngsta dotter student. Förutom den stora student skylten så gjorde jag även ett litet tag som vi kan hänga runt halsen på henne.
 
 
 Så här ser det ut. Mönsterpapper är från Scrap Magic. Stämpel med studentskylten var nog från Prick i form (som tyvärr är nedlagd). Studentmössa kanske är från Vilda Stamps. Blommor från Scrap Magic.
 
 
 Baksidan ser ut så här. Även här är mönsterpapper från Scrap Magic. Textstämpel från fd Prick i form. Jag gjorde en ficka och ett litet tag så att vi kan skriva en lyckönskning och ev stoppa i en liten peng.
 
 
 
Jag gjorde några till och dessa sälja jag för 60 kr/st + porto. Pengarna skänker jag till Love Nepal. Så vill du beställa en så maila mig. Mailadressen hittar du till höger längre upp.
 
Tack för att du tittat in.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar