onsdag 28 oktober 2015

Kort till en konstnär

Hej, nu har äntligen höst kommit. Njuter av de vackra färg skiftningar som pågår. Hoppas på en vinter med lagom mycket snö:) annars blir det så trist med de gråa grenar. Nåja, vi får se. Tiden går fort och november nalkas. Så även min kära systers födelsedag.
 
 
Hon är en konstnärlig själ. Målar vackra tavlor och tänker mer på andra än sig själv. Här har jag gjort ett födelsedagskort till henne. Fika bilden är från från Maja Design. Jag ska baka en tårta också till helgen så det passar bra med en bild på god fika.
 
 
Inne i kortet har jag använt papper från mina två favorit företag Graphic 45 och Heartfelt Creations. Nu ska jag bara bestämma mig vad för slags tårta jag ska baka eller ska jag baka cupcakes istället?
Tack för att du tittar in här. Önskar en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar