söndag 16 februari 2014

DT paket

Min dotter var och hälsade på hos sin moster under sportlov. Hon åkte i onsdags och kom hem igår. Med sig hem hade hon ett DT paket till mig. Ni som inte vet kan jag tala om att min syster har en webb butik som heter Scrap Magic. Jag fick ära att vara hennes DT. Har faktiskt inte scrappat på ett tag. Hade ingen riktigt lust och inte heller ork. Men...
 
 
när jag såg vad som fanns i paketet vaknade jag till. Ser ni de söta stämplar? Vackra papper kan man ju aldrig ha för många av. När jag såg de nya stämplarna tänkte jag på färgläggning på en gång. Stämplade därför upp de direkt och färglagd. Har lite idéer vad jag ska göra sen.
 
 
 
I paketet fanns också en hel del vackra papper i A4 format, spets och de här nya band. Vet inte vad man kallar det och ska bli spännande att använda dem. Dessa vackra papper och stämplar hittar ni här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar