onsdag 27 november 2013

Go-bort-present

Tiden går fort när man har roligt. Väl, jag har väl inte haft roligt hela tiden. Värk i kroppen har tagit en del tid att ha roligt. Men emellanåt hann jag faktisk med att roa mig.
 
 
 
Stämplat ljus. Min man köpte dessa ljus till mig. Alltså de var vita i början. Jag valde ut några julstämplar och vipps blev de så här fina. Bra att ge bort när man blir bjuden på Glögg fest.
 
 
 
Godis korg är en annan julfavorit.
 
 
Såna paket är jätte fina att placera under julgran. Här har jag gömd en Eye make up remover i det stora paketet och en mascara i det lilla. Enkla och fina. Inte kostar det skjortan heller. Jag garanterar att de blir uppskattade. 

1 kommentar:

  1. wow wow!! Underbart fina alster!!
    ÄLSKAR godiskorgen! SKulle vilja göra en till min kompis till i helgen men frågan är om jag hinner.
    Finns det någon braig tutorial någonstans som du kanske skulle vilja dela med dig av?! *blink*

    STOR KRAM och TUSEN TACK för dina söta ord inne hos mej! :D

    Kram Petra~Paradise
    http://paradises.blogg.se

    SvaraRadera