onsdag 19 december 2012

En beställning

Jag blev jätte glad när jag fick den här beställningen. Kunden beställde en kalender, en inköpslista och ett grattis kort. Tyvärr glömde jag ta kort på den beställda kalendern. Jag fick tillåtelse att visa de andra saker här.




Kunden köpte även den här kalendern som visades i förra inlägg.




Här är ett födelsedagskort enligt kundens önskemål. Kortet är i A5 format. Mottagare är en som tycker om sömnad.




Inne i kortet ser det ut så här.


En inköpslista av en större storlek. Totalt handlade kunden för 220 kr. 100 kr ger jag till min egen insamling för SOS.-Barnbyar och pengarna sätta jag in i kundens namn. När man beställar eller köper något av mig i den här bloggen kommer jag att ge del av betalningen till insamlingen för SOS-Barnbyar. Om kunden vill lämna jag in bidraget i deras namn. (Minsta insättning är 100kr) Så när du köper eller beställer kort och annat gör du dubbelt. Ja, trippel glädje. Du glädje den som får ett speciellt kort av dig, Du glädje något barn som får det lite bättre någonstans i världen, Du glädje mig som få förtroende att skapa något till glädje...
Välkommen med din beställning och tack på förhand.
Du kanske inte vill/behöva köpa något av mig just nu men vill ändå ge ett bidrag?
Skulle det vara problem att hitta sidan sök då på www.sos-barnbyar.se och sök insamling "Barnens framtid" eller kontakta mig per mail.
Önskar er en fortsatt bra vecka.
Christine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar